Alla inlägg under oktober 2008

Av Sara Vikberg - 25 oktober 2008 11:45

I onsdags blev vi helt utskriven från neo, efter 2 veckor. Vägde honom innan vi for hem och då vägde han 2770 gram. Vilken kille. I igår ( två dagar efter vägningen) vägde vi lilleman igen på bvc och då vägde han 2860 gram, han tycker väldigt mycket om mat :D Hihi. Han har blivit hela 49,5 cm. 

Amningen funkar hur bra som helst, han äter med 1 timme i mellan ungefär.

 

Förlossningsberättelse kommer med, men inte just nu. Det håller vi på lite till. Just nu sitter han med pappsen och snuttar på nappen. Myspys med pappa är inte fel:) Nätterna är han otroligt snäll och äter inte alls lika mycket som på dagarna. Vilket är skönt för både han och mig. Sover bra gör han med.

Han skriker sällan och är så snäll. 


Nu måste jag snabb dammsuga innan lillskatten vill ha mat igen. :)

Kramar på er! Vi är världens lyckligaste! <3 

Av Sara Vikberg - 12 oktober 2008 00:13

I onsdags kl 12:39 föddes han i vecka 33+0. Han vägde 2737 gram och var 49 cm lång. Älskade Seb är här nu :D Skriver mer sen då vi nu spenderar våran tid på neo.


VI ÄR VÄRLDENS LYCKLIGASTE!!!

Av Sara Vikberg - 5 oktober 2008 19:37

Hej hopp alla läsare:) ( Om det finns några kvar) jag menar det är såå ofta jag uppdaterar denna blogg, NOT! Sorry för det, men har inget att skriva om.

Jag tänkte slänga in en bild på magen från idag ( 32+4 ) :)

Skriver mer på tisdag då vi ska till barnmorskan och aurora barnmorskan och prata om förlossning.

Jo just det! Idag är det exakt 1 månad kvar till den 5 november, då vi är 37+0:)


31 dagar kvar, ÅHHHHHHHHHHHHHH jag längtar!! Det är sååå nära , men känns så långt bort.


Längtar ni lika mycket som jag ? :)


Kram på er :)

Ovido - Quiz & Flashcards