Direktlänk till inlägg 25 oktober 2008

Våran Skatt

Av Sara Vikberg - 25 oktober 2008 11:45

I onsdags blev vi helt utskriven från neo, efter 2 veckor. Vägde honom innan vi for hem och då vägde han 2770 gram. Vilken kille. I igår ( två dagar efter vägningen) vägde vi lilleman igen på bvc och då vägde han 2860 gram, han tycker väldigt mycket om mat :D Hihi. Han har blivit hela 49,5 cm. 

Amningen funkar hur bra som helst, han äter med 1 timme i mellan ungefär.

 

Förlossningsberättelse kommer med, men inte just nu. Det håller vi på lite till. Just nu sitter han med pappsen och snuttar på nappen. Myspys med pappa är inte fel:) Nätterna är han otroligt snäll och äter inte alls lika mycket som på dagarna. Vilket är skönt för både han och mig. Sover bra gör han med.

Han skriker sällan och är så snäll. 


Nu måste jag snabb dammsuga innan lillskatten vill ha mat igen. :)

Kramar på er! Vi är världens lyckligaste! <3 

 
 
Evelina o Liam

Evelina o Liam

29 oktober 2008 08:39

Nu har ju jag hittat hit så nu får du allt uppdatera lite ;-) Seb är ju världens finaste lillebror! Kramar till er!

http://www.metrobloggen.se/lillahjartat

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Vikberg - 8 september 2009 22:48

idag fick vi se att blogg.se hade gjort om sig. Är SÅ Suger på att gå över hit igen. Blogg.se krånglar en del!   Jag får se hur jag gör :) ...

Av Sara Vikberg - 24 juli 2009 19:05

Jag saknar denna blogg något! :)  

Av Sara Vikberg - 21 april 2009 15:19

http://ourson.blogg.se/  

Av Sara Vikberg - 20 april 2009 21:53

Nu har jag skaffat en ny blogg.. Kommer inom snar farmtid börja skriva i den..     Länk:    http://Ourson.blogg.se     Välkommen in!! ...

Av Sara Vikberg - 20 april 2009 12:55

Måndag börjar med att jag insåg ganska snabbt att jag fick sovmorgon=) Zandra ringde vid halv tio och frågade om hon kunde komma förbi, SJÄLVKLART! gud vilken underbart fin magen hon har=) Tog självklart bild på den=) Därinne ligger världens sötnos t...

Ovido - Quiz & Flashcards