Direktlänk till inlägg 16 april 2009

Fortsättning på dagen...

Av Sara Vikberg - 16 april 2009 20:54

blev dock bättre än i morse, men det är komiskt=) Lilleman, han kan han :P

Vart inne på Gyn idag pga av spiralen, den satt där den skulle, skönt! Men jag får sånna kramper i magen av den. Aja det ger väl med sig.

Seb fick vara hos farmor medans vi åkte=) Kom hem och lilleman var trött, igen. Han sover så mycket nu, han har nog en rejäl växtperiod. Han är inte sig lik. Men när han hade sovit i 2 timmar hade Madde kommit på besök och han vaknar och börjar med att asgarva igen=) HAHA gohjärtat. 


Sedan vart den en promenad, en rejäl sådan med! Solen tittade fram här på kvälls kvisten och då var vi bara tvungen att ta en promis. 

Först gick vi neråt mot bäcken, men mötte m och e och dems hundar. Så vi tog sällskap av dem och gick ända bort till kubal och tillbaka. Skönt


Nu ligger seb i sin säng och försöker kommunisera=) Med vem, vet jag inte. Han har ätit kvälls flärran och vill nog ha nappen. Han är så duktig som somnar själv i sin säng och I EGET RUM. Han har rummet mitt i mot oss så vi hör honom direkt när han vaknar på morgonen. Han fick eget rum nu innan han blir medveten om att han sover inne hos oss. Och när han ändå är så pass duktig så går det alldeles utmärkt! 


Nu ska jag slappa lite, sambon har farit i väg och köpt ny skärm till sin dator. Jag har ju min laptop jag ;D 


Byebye =) 

 
 
SuzieQ

SuzieQ

16 april 2009 22:38

Tihi låter som du haft en toppendag. Inte så najjz med bajskrig kanske men huvudsaken att Sebben tyckte det var kul haha.

http://lucisen.blogg.se

 
Therese

Therese

17 april 2009 10:13

Jag fick oxå ont i magen av mina spiraler...har haft 2...(hormon)
Tog ut den första för jag fick ont i magen...Så satte jag in en ny men fick ont av den oxå.

http://www.therrrorese.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Vikberg - 8 september 2009 22:48

idag fick vi se att blogg.se hade gjort om sig. Är SÅ Suger på att gå över hit igen. Blogg.se krånglar en del!   Jag får se hur jag gör :) ...

Av Sara Vikberg - 24 juli 2009 19:05

Jag saknar denna blogg något! :)  

Av Sara Vikberg - 21 april 2009 15:19

http://ourson.blogg.se/  

Av Sara Vikberg - 20 april 2009 21:53

Nu har jag skaffat en ny blogg.. Kommer inom snar farmtid börja skriva i den..     Länk:    http://Ourson.blogg.se     Välkommen in!! ...

Av Sara Vikberg - 20 april 2009 12:55

Måndag börjar med att jag insåg ganska snabbt att jag fick sovmorgon=) Zandra ringde vid halv tio och frågade om hon kunde komma förbi, SJÄLVKLART! gud vilken underbart fin magen hon har=) Tog självklart bild på den=) Därinne ligger världens sötnos t...

Ovido - Quiz & Flashcards