Alla inlägg den 17 april 2009

Av Sara Vikberg - 17 april 2009 22:41

På eftermiddagen kom Annelie hit och hälsade på (JIPPI!) så underbart att få se henne! Hon hade med sig 2 presenter åt Seb. En dräkt som är millitärfärgad med keps. Och ett par söta såååå söta foppatofflor i strl 18 :) Började nästan gråta när jag såg dem! Hans första skor=) Tack annelie! Betyder verkligen mycket att du kom förbi! 


Vid 16 vart det tvättis=) Madde kom på besök och drack kaffe. Hon ÄLSKAR verkligen att vara med Seb, hon är helt galen i honom och det glädjer mig enormt. Tack gumman för idag..

Emmelie kom också förbi och det vart ett stohej här hemma med massa skratt som vanligt. =) 

Seb badade och sedan vart han panik hungrig (som vanligt efter ett bad) och han åt och somnade under maten. Så nu sover han gott=)


Nu har jag badat och lyxa med ansiktsmask, fräsch och go =) 


Ska snart sova, är dödstrött.  Se lite tv först!


Byebye

Av Sara Vikberg - 17 april 2009 12:09

har varit rätt okej, måste vara skit blöjor jag har köpt åt Seb.. Imorse hände samma sak.. SUCK.. men han hade inte bajs i ansiktet idag iaf :D

Jag och Seb klädde på oss och gick bort på affären och handlade lunch och kaffe=) Kom hem och lilleman åt sin tallrik lunch med gröt. Nu tog han en siesta! Sitter med en kopp kaffe och ska fortsätta med mitt snart. Har tagit köket iaf. 


Jag hör hur lilleman ligger och skrapar, nått han har börjat med för ett tag sedan. Han skrapar handen mot nått som låter, ligger han i vagnen hör man skrap ljud, haha sötnosen<3<3 Speciellt om han är trött=)


Nu ska jag bege mig mot sovrummet och byta sängkläder och dammsuga. 


Bye

Ovido - Quiz & Flashcards