Alla inlägg den 20 april 2009

Av Sara Vikberg - 20 april 2009 21:53

Nu har jag skaffat en ny blogg.. Kommer inom snar farmtid börja skriva i den..



Länk:    http://Ourson.blogg.se



Välkommen in!!

Av Sara Vikberg - 20 april 2009 12:55

Måndag börjar med att jag insåg ganska snabbt att jag fick sovmorgon=) Zandra ringde vid halv tio och frågade om hon kunde komma förbi, SJÄLVKLART! gud vilken underbart fin magen hon har=) Tog självklart bild på den=) Därinne ligger världens sötnos till tjej och myser, snart dags att kika ut. 3 veckor kvar, +- 2veckor. =)


Vi gick ut och satte oss och drack kaffe och surrade massor=) Seb sov så skönt i vagen. Sen var vi tvungen att gå in och ge Seb lunch, gröt =)


Tack gumman för att du förbi =) 


 



ÅHH min dag är total! Tess ringde och ville komma=) Har inte umgåtts med henne på EVIGEHTER och ÄNTLIGEN kommer hon. Hon ska även sova här, gissa om att jag är överväldig. :D


 


Nu ska jag dona lite=) 


Byebye

Ovido - Quiz & Flashcards