Alla inlägg den 3 april 2009

Av Sara Vikberg - 3 april 2009 22:08

EN DÅLIG SAK MED OPERATIONEN!


Jag har gått ner 3,5 kg på  17 dagar :(


Väger nu HELA 55 kg

Av Sara Vikberg - 3 april 2009 21:40

Vädret har inte varit det bästa=/ Men aktiva har vi varit:) Tvättstuga mitt på dagen=) Gjorde god middag, kyckling (som vi först stekte och sen var tvungen att koka för att jag skulle kunna äta) Men gotti gotti var det.=) Tog en härlig promenad i regnet, barnen uppskattade verkligen det 



Sötnosen i vagnen




  Thea och Dess

  





Efter en härlig promenad och vi in och Seb vaknade pigg och glad "Titta mamma vad jag kan"




kommer inte leksaken till mig, kommer jag till den :P  


Nu ska vi se film och mysa, barnen sover =) Bye

Av Sara Vikberg - 3 april 2009 15:46

Sötnosen!  

Ovido - Quiz & Flashcards