Alla inlägg den 14 april 2009

Av Sara Vikberg - 14 april 2009 22:57

Haha det slutade med att jag slappade ikväll.. Skönt! Jag gjorde i ordning 2 garderober iaf. =) 


Måste bara berätta detta. Seb stog med hjälp av stefan på skötbordet och jag stog brevid och kollade i garderoberna. Så vänder jag mig om han börjar asgarvar, har aldrig hört nått liknande. Han skrattade så han fick ont i magen. HAHA Vi varvade varandra med skratt. Tårarna bara sprutan på mig. 

Det värmde gott i mammas hjärta. =)


Vi har ätit middag och sedan vart som sagt garderoberna. Sen utmanade N att spela bizmark. Stefan vann=) Nu ska jag duscha sedan blir det sängen, är dödstrött.


Byebye

Av Sara Vikberg - 14 april 2009 16:16

Igår vart det att jag och Seb åkte till mormor och morfar. Var ute i 3 timmar och njöt av den underbara solen=)


Här sitter lillprinsen i vagnen


 




Gladshiten våran <3


 



Lycklig kille <3


 



Första gången han gungar <3 Han tyckte det var roligt, men solen gillar han inte! =P


 




Igår när vi kom hem fortsatte vi med möbleringen som känns att den aldrig ska ta slut. Innan man får riktig ordning.

vid 7 bestämde vi oss för att beställa hem kinamat, mumma! M och E kom förbi och åt med oss. Trevligt Trevligt. 


Imorse fick jag lite sov morgon till 09:30, skönt! 

Sen har vi bara hållt på här hemma, trots fint väder! 

Nu på eftermiddagen kom N förbi och han och stefan bestämde sig för att åka på Ikea och köpa dessa hyllor jag tjatat om i evigheter, så nu ska det bli ordning och redan överallt!!  Inväntar att dem ska komma tilbaka så jag kan börja med maten. Stefan skulle handla på väg hem=)


Nu ska jag roa mig själv en stund.. GUD det är tyst! =)


Byebye så länge

Ovido - Quiz & Flashcards