Alla inlägg den 15 april 2009

Av Sara Vikberg - 15 april 2009 22:55

och endå vart den riktigt bra! Åkte till tandläkaren och fick ett mycket glatt besked! Normalt brukar man ha tandställningen 6 månader ibland t.o.m mer. Hade såklart räcknat med att bli av med den till hösten, MEN innan sommaren är den ute :D 


När det var gjort åkte jag hemmåt till mina kära pojkar, varav en sov.. kan ni gissa vem? Stefan.. nejdå Seb =) 

Fick besök av familjen hautala. Alltid lika roligt! Thea åt mat och satt och pratade och jag halv lyssnade för det är inte alltid man förstår vad hon säger.. Men efter en stund förstog vi.. det fanns ingen gurka på tallriken.. sötnosen=)


Vid sju tiden bestämde vi oss för att traska ner till Mats och Emmelie. Drack kaffe och surrade massor om allt och alla! trivs gott i deras sällskap!

Lilleman somnade i vagnen halv nio och fick sova i den tills vi kom hem nu vid 10. Bytte blöja och han fick välling för att sedan somna om direkt. Nu sover han hårt i sin säng, skönt! 

Jag hoppas in i duschen och hade nu tänkt ta mig en kopp te och njuta av nått på tvn. 


byebye=)

Ovido - Quiz & Flashcards