Alla inlägg den 16 april 2009

Av Sara Vikberg - 16 april 2009 22:54

nu har jag gjort mig redo för sängen, tvättat av mig all smink (maskaran) borsta sängen, smörj ansiktet med bodymilk.. lukta gott=)

tog även en sväng om ögonbrynen, vart riktigt bra=)


imorgon blir det att skämma bort sig med ansiktsmask=)


Nu så, natti natti <3<3

Av Sara Vikberg - 16 april 2009 20:54

blev dock bättre än i morse, men det är komiskt=) Lilleman, han kan han :P

Vart inne på Gyn idag pga av spiralen, den satt där den skulle, skönt! Men jag får sånna kramper i magen av den. Aja det ger väl med sig.

Seb fick vara hos farmor medans vi åkte=) Kom hem och lilleman var trött, igen. Han sover så mycket nu, han har nog en rejäl växtperiod. Han är inte sig lik. Men när han hade sovit i 2 timmar hade Madde kommit på besök och han vaknar och börjar med att asgarva igen=) HAHA gohjärtat. 


Sedan vart den en promenad, en rejäl sådan med! Solen tittade fram här på kvälls kvisten och då var vi bara tvungen att ta en promis. 

Först gick vi neråt mot bäcken, men mötte m och e och dems hundar. Så vi tog sällskap av dem och gick ända bort till kubal och tillbaka. Skönt


Nu ligger seb i sin säng och försöker kommunisera=) Med vem, vet jag inte. Han har ätit kvälls flärran och vill nog ha nappen. Han är så duktig som somnar själv i sin säng och I EGET RUM. Han har rummet mitt i mot oss så vi hör honom direkt när han vaknar på morgonen. Han fick eget rum nu innan han blir medveten om att han sover inne hos oss. Och när han ändå är så pass duktig så går det alldeles utmärkt! 


Nu ska jag slappa lite, sambon har farit i väg och köpt ny skärm till sin dator. Jag har ju min laptop jag ;D 


Byebye =) 

Av Sara Vikberg - 16 april 2009 17:08

Dagen kunde ha börja bättre, men vad ska man göra:) Jag hade fruktansvärt svårt att somna igår. Var vaken till 03:30. Seb vaknade vid 8 och jag körde upp min älskade sambo. Stefan hade satt Seb i gå stolen efter frukosten och han satte sig i soffan, och naturligtvis slummrade han till. Han vaknade av ett skrik utan dess like.. Då sitter Sebben i gåstolen som har sett till att blöjan har farit åt sidan och lill Seb hade bajsat rejält. Hela bena, på golvet, han hade lyckats fått på händerna som han sedan han smetat ut i ansiktet. SNACKA OM BAJSKRIG.. Men han var så glad så för det. Vart panik upp i sängen och in med Seb i duschen.. Fick spola och skura det mest. Där han hade stått med gåstolen när han sket, var en skridsko banan.. Man såg små fötterna, hur dem hade sprungit omkring och slirat.hahaha


nu kom Madde på besök, så nu ska jag umgås med henne=)

Ovido - Quiz & Flashcards