Alla inlägg den 18 april 2009

Av Sara Vikberg - 18 april 2009 22:38

Kommer i morgon kanske då istället, är helt slut ikväll :)

Av Sara Vikberg - 18 april 2009 22:23

Storstädning IGEN i morse som jag skrev, La Seb vid 11:30 och tänkte att han skulle ta sin powernap men inte då. Kl 13:15 vaknade han och åt gröt=) Sedan tog vi en promenad bort till mormor och morfar. FY jag blev så ledsen, TAPPADE FÖRLOVNINGSRINGEN! :'( ringde till stefan som satt hemma och bad han kamma vägen bort och se om han hittade den... Som en nål i en höstack! MEN han hittad den! ÅHH vad jag blev glad!

Jag har gått ner så mycket sedan operationen och därav jag tappar den :( Jaja den är tillbaka nu och den sitter där den har gjort i 3 år nu! =)

vid 17 bestämde vi oss för att traska hemmåt, hur underbart väder som helst! Gick förbi affären och handlade middagen =) Bacon med purjolök, mumma! Hem och lagade middagen och hela familjen (vi 3) satt och åt tsm. =) Seb åt lasange.


Sen var jag,Seb och empan hundvakt till s och s =) Sötnosar. M och stefan åkte till ljusta en snabbis. Seb satt och pratade vett med Sv =) Haha!


Nu har vi kanske bestämt oss för att köpa en hund =) Det var ett annat par/människa som skulle komma och titta på honom men hon skulle definitivt ringa upp om hon kände att den andra människan inte kändes bra nog. =)


Nu ska jag prata med Dess gumman <3


Återstår och se vad som händer =)

Av Sara Vikberg - 18 april 2009 12:23

ikväll kommer det bilder på våran skatt<3 Idag har jag städat IGEN! Nu finns det inge mer att göra. Hinner med allt medans lilleman sover =)

Seb borde vakna snart, dags för lunch och sedan går vi ut och myser i vårvädret. Varmt och skönt!


återkommer..

Ovido - Quiz & Flashcards