Alla inlägg den 1 april 2009

Av Sara Vikberg - 1 april 2009 21:47

Nisse -  19.500 får vi :D


Kan man ha mycket skoj för :) 


Idag har det varit fartfylld dag igen.. 


Skriver i morgon då lilleman inte vill sova. =) 

Av Sara Vikberg - 1 april 2009 11:45

Inte fy skam att få tillbaka på skatten =D Och inte lite heller.. Det behövs verkligen:) Juni månad bli en rolig månad. :D


Någon fler som är lika glad som jag ?




Av Sara Vikberg - 1 april 2009 10:42

Idag händer det grejer, vet inte riktigt hur jag ska hinna med allt=)

Jag kan ju börja med att göra mig klar för 22 års kalas och för att sedan åka till gammel fabror åke. (Stefan farbror) Har tvättatuga kl 16 men Dess skulle ta det åt mig, vilket tur :) Dem ska stanna fler nätter. =D JAA alltid lika roligt och umgås med dem :) I morgon ska jag till kirurgen och plocka stygnen i munnen. Sedan ska jag till min orginala tandläkare ( Elr inte orginala heller, tandregleringen) dem ska kolla så allt är helt. 


Nu ska jag skynda mig göra mig klar innan Seb vaknar. 


Bye

Ovido - Quiz & Flashcards