Alla inlägg den 10 april 2009

=/

Av Sara Vikberg - 10 april 2009 22:04

Nu blir ni förvånad, jag var och partade igår. Seb var hos farmor inatt.

Fy vad jag har ont i huvudet idag. M var på toa och vi köade, S stog och bankade och bankade så M vart lite irriterad och kastar upp dörren RAKT på min näsa så jag flög bakåt och det gjorde/gör fruktansvärt ont! FY


Seb är så mammig, han är gnällig med. Tänder är på g, trodde mia som kollade hans mun. Stackaren.


Nu ska jag fortsätta ha huvudvärk. Blir en tidig kväll kan jag lova ;)


Bye

Av Sara Vikberg - 10 april 2009 14:33

Igår kom vi hem från kramfors.  Var mysigt att träffa syster och små barnen=) Idag blir det att gå ut i vårsolen, som äntligen har kommit fram.

Lillvännen har varit hos farmor men pappsen gick och hämtade honom nu, mamma saknar honom så fruktansvärt! ;) 



skriver sen, bye

Ovido - Quiz & Flashcards