Alla inlägg den 7 april 2009

Av Sara Vikberg - 7 april 2009 17:17

Thihi fick jag för mitt förra inlägg:) Haha. Mia är på väg på ner nu för att hämta oss.ska bli så skönt att komma hemifrån! Kommer såklart att skriva blogg ändå, så mig slipper ni inte! Tycker det är så roligt att få kommentarer, tack alla!Annelie - Saknar er så enormt! <3 Vi ses snart! Seb satt med gåstolen framför tvn förut och han har långa hårsttrån på skallen och tvn vart statisk, haha ni skulle ha sett. Skrattade så tårarna sprutade. Han såg så frän ut med alla hårstrån uppstående.


 Kramkram på er(K)



    

     

Av Sara Vikberg - 7 april 2009 14:33

tills vi ska åka i väg till kramfors och få umgås med min älskade syster och sebs älskade moster:) Och leka med kusinerna, leo,wille och Ella. =)

Skulle kunna beställa taxi redan nu och bara åka iväg. Men kanske lite dyrt att åka taxi ända dit?! :P buss är inte ett alternativ när man har en liten Seb :) 


Nu ska jag fortsätta min storstädning. Tog vardagsrummet och hallen igår. Tar lite tid så man tar nått rum i taget. 


Seb har fått feber efter sprutorna igår, han är som en lite gnällig tant. Han fick en alvedon och tog en tupplur.


Skriver mer sen:)

Kramkram

Ovido - Quiz & Flashcards