Alla inlägg den 2 april 2009

=)

Av Sara Vikberg - 2 april 2009 21:41

Idag började dagen med att vi vaknade, såklart:D Sen åkte jag och Dess till kirurgen. Fick plocka bort mina stygn=) så nu kan jag skratta utan att det känns som att det drar tillbaka munnen =) sedan for vi till city och handlade lite smått och gott, kaffe, nya nappar, tvättmedel:P Dess köpte blöjor=)


Efter det for vi hem och tillbringade dagen till att busa med barnen =) 

Kl 15:15 skulle jag till tandregleringen och där gick det SKITA BRA! Fick en klapp på kinden och fick höra hur snyggt det blev=) Och en sak jag blev så glad över: JAG SLIPPER GUMMIDRAGEN! JAG ÄR EN MÄNNISKA IGEN.


När vi kom därifrån så åkte vi hem och maten stog på bordet=) Duktiga karlar vi har. HAHA macaroner och korv. Gott var det. Jag skär allt och sväljer som det är=)


Efter det for vi och badade i kvissle, FYYY vad Seb tyckte det var kallt i vattnet. Men han såg ut att roligt ändå. I början såg han ut som en stelpinne, både armarna och benen var som stela pinnar. Haha lillevännen.


Nu ska jag göra mig en milkshake=) Ha en bra kväll alla.



Av Sara Vikberg - 2 april 2009 13:34

Utmaning! 1. Gå in på Google.se (använd bildsök)
2. Sök på datumet du fyller år.
3. Ta den andra bilden du får fram på Google och ladda upp.
4. Den bilden är din framtid.   

Ovido - Quiz & Flashcards