Alla inlägg den 25 juli 2008

Av Sara Vikberg - 25 juli 2008 00:40

Det var den dagen.. Dagarna bara springer iväg. =) Vilket är postivit.

Idag hos bm gick det bara bra, fick lämna mitt efterlängtade urin prov som såg bra ut. Bm pratade nått om att dem skulle skicka iväg den på odling. Vilket inte gör mig nått. Allt kan lika gärna kollas på en gång. jag har svårt att tro att allt är som en normail grav ska vara. Tror inte att det är nått allvarligt men nått eftesom vattnet gick ( eller just det) Gick vattnet? Ingen vet med raka svar.


Foglossningarna håller på att göra mig GALEN! Idag small det i höften och vilken smärta, men det gick över.. men man har ändå ont hela tiden. Jag är ju så tjurig med så jag GÅR nästa över allt. Skylla mig själv? ja lite.:(


Seb är vaken nu när jag skriver, kvälls pojken. Han möblerear om tror jag. Försöker får mer plats känns det som. Lill hjärtat vårat <3<3 Är så tacksam att jag fått dessa två underbara pojkar<3 Oavsett vad som händer så kommer mina söner heta, Dennis Olofsson Vikberg och Seb Olofsson Vikberg <3  Älskar er 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards