Direktlänk till inlägg 3 september 2008

~Barnmorskan~

Av Sara Vikberg - 3 september 2008 13:57

Ja nu ska jag försöka skrivaom barnmorskebesöket som både var bra och dåligt! Det bra är att han växer så det knakar, sfmått 28 cm i vecka 27+6, jätte bra. Blodtrycket 129/79 lite högre men helt okej. 

Vägde mig i vecka 15 då jag vägde 58 och nu 65 , så +7 kg sedan dess.. trodde inte jag hade gått upp så mycket. Hjärtljuden låg på ca 142 då han abslout inte ville vara hjälpsam denna gång heller, utan sparkade och spjälade.. Bm försökte "hålla" fast honom som sist men det var ändå svårt att få in nå exakta hjärtljud.


Det abslout dåliga med bm besöket var att min bm ska sluta! :( Jag vill inte det!! Hon är den bästa och hon sa att hon var jätte ledsen och ville jätte gärna följa min grav men eftersom dem ska dra ner på bm på mvc så är det några som måste sluta! Det är inge roligt!! Undra vilken jag får nu!! Det känns som man m¨åste börja om allt.. Min bm vet allt jag gått igenom och är så förstålig. Och att jag trivs med henne är helt underbart. Men då ska man inte få behålla henne heller :( F*N!


Nu är man i vecka 29 ( 28+0) bara 9 veckor kvar :) Längtar!


Nu ska jag göra nå nytta hade jag tänkt. Har även tvättstug kl 4.. kram på er <3

 
 
Helené

Helené

3 september 2008 20:25

Skönt o höra att allt är bra med Seb :)

Tråkigt att BM din ska sluta :/ Tyckte de var jobbigt nu i sommar när vi fick en annan sista gången, men ska man ha barn mitt i semstern får man ta de ;) Hua!
Hoppas du får en bra BM iaf :)

http://www.missh.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Vikberg - 8 september 2009 22:48

idag fick vi se att blogg.se hade gjort om sig. Är SÅ Suger på att gå över hit igen. Blogg.se krånglar en del!   Jag får se hur jag gör :) ...

Av Sara Vikberg - 24 juli 2009 19:05

Jag saknar denna blogg något! :)  

Av Sara Vikberg - 21 april 2009 15:19

http://ourson.blogg.se/  

Av Sara Vikberg - 20 april 2009 21:53

Nu har jag skaffat en ny blogg.. Kommer inom snar farmtid börja skriva i den..     Länk:    http://Ourson.blogg.se     Välkommen in!! ...

Av Sara Vikberg - 20 april 2009 12:55

Måndag börjar med att jag insåg ganska snabbt att jag fick sovmorgon=) Zandra ringde vid halv tio och frågade om hon kunde komma förbi, SJÄLVKLART! gud vilken underbart fin magen hon har=) Tog självklart bild på den=) Därinne ligger världens sötnos t...

Ovido - Quiz & Flashcards