Alla inlägg den 3 december 2008

Av Sara Vikberg - 3 december 2008 18:33

Varför ska det vara plus grade ute, det är livsfarligt när det snöar och nu regnar det! SKIT VÄDER, rent ut sagt! Det är december! Jag vet inte vem man ska prata om för att få vädret att bli bättre?! ;) hihi

Idag var jag,seb och emmelie hem till min mamma. Vart bjuden på kaffe. Sen for jag,seb,emmelie,amanda och morfar till kvissle, köpte blöjor och servetter till älsklingen:) Har t.o.m dammsugat och torkar golven idag. I morgon får vi besök av försäkringsbolaget trygghansa. Jag är verkligen inte insatt i försäkringar! Så A kommer i morgon kl 17:30 och ska förklara för mig! Bli bra det! Ringde mvc idag om tid för preven, men dem skulle ringa upp då min barnmorskan (som jag hade en gång under grav) också ska få sparken! Helt sjukt. jaja, dem skulle iaf ringa upp mig om tid. Skulle bli i januari sa hon! OJOJ måste hålla mig från stefans sida, risken finns trots att jag helammar. Jag har haft ägglossnings känningar idag, få se om 2 veckor, HÅLL DIG BORTA! tack. =)


Är det nån som har koll på kopparspiralen? Ahh, vill inte ha den,men måste antar jag


BILD: VARNING! Stefan i söndags på julskyltningen, köpte den för 99kr. Så ser ni en GUBBE på taket med turkos mössa, så är det bara min SAMBO!!


Av Sara Vikberg - 3 december 2008 01:36

Jo, jag är faktiskt fortfarande vaken:) Emmelie är här och surrar lite och dricker te:) Seb har varit otroligt snäll denna kväll, han började med sina fasoner vid 9 och gav upp vid 11. Nu sover han som en stock med pappa i sängen. Känns skönt att ha en stund för sig själv en kväll. Ni med barn vet nog vad jag pratar om. :) Vi ska inte väga Seb förrens vid 3 månads vaccenationen, men jag ska ringa till Å och be om en tid innan jul. Eftersom han har gått upp så mycket vill jag kolla en gång imellan. köpte kläder åt honom med , 62/68. Trodde inte han kunde ha den storleken än, men ack så fel jag hade. Allt sitter så bra på han. Har fått plocka bort massa med str 50/56 , gjorde det med gråten i halsen, kan jag säga. Lilleman blir stor:) Idag har han varit en glad en skit, Imorse när jag skulle ta på han overallen och pratade med honom, så flinade han. Inte nog med det, när vi var hemma hos mormor, så hade mormor han och pratade med honom och jag har då aldrig sett honom skratta så som han gjorde då, han tyckte verkligen att det var roligt att mormor pratade med han. Sedan var det morfars tur, då flinade han med. :) go ungen!

Detta kort som jag lägger in har jag tagit med kameran på ett annat kort, därav dålig kvalite. Men han är ju så j*vla söt! Få man säga så? :) Mamma älskling.



Ovido - Quiz & Flashcards