Alla inlägg den 12 december 2008

Av Sara Vikberg - 12 december 2008 08:23

Idag klve vi upp kl 7.. Smärta i brösten ger sig aldrig, jag ska in idag på amningsmottagningen kl 13:30. Har nog fått svampen i mjölkgångarna, det svider och bränner. Hoppas dem ger mig och Seb nått dunder medel, inte som bvc som bara behandlade mig, fattar inte vad hon tänkte på. Det är väl ingen idee att behandla mig och inte Seb, då jag fått svampen av honom.

Seb sitter i babysittern och tittar på playhouse disney.

Tror jag kommer få lägga ner ammningen och börja ge honom på flaska, då jag inte har kunnat amma honom mer än att det slutat spännan, pga av smärtan. Så jag har fått gett honom ersättning efter istort sett varje mål. Nu när jag ska försöka amma honom, då jag verkligen vill amma, så är han så förvirrad. Han har nog fattat tycke för flaskan då den är lättare att äta ur. SKIT, rent ut sagt. Men nu har jag så ont att det spelar ingenroll hur det blir. Bara jag och Seb mår bra.


Uppdaterar mer ikväll!


ps, på bilden sover han, en vecka gammal bild..

Ovido - Quiz & Flashcards