Direktlänk till inlägg 19 december 2008

Vägning

Av Sara Vikberg - 19 december 2008 07:30

Idag vart det en tidigt morgon, Amanda sov över:) Hon ska snart gå på skolan. Börjar 08:10. Seb var så mysig till morgonen men efter ett tag börja jag ana varför, det luktade konstigt ur blöjan:P Hihi.

Nu sitter lilleman med världens hicka, han ser på Hanna montana på Disney.

Idag kl 11:15 ska vi på vägning, det var ett tag sedan. Den 26 november vägde han 4880 gram. Lite mer än 3 veckor sedan. Sedan ska vi åka hem till mormor, Mia och Ella skulle komma med barnvagnen och jag måste bara få snusa Sötnosen. Hon som nyss föddes och var minst. Hon fyllde ett år den 6:e oktober, 2 dagar före Sebs födsel. Nu är hon 3:e minst. Seb är minst, sen patricia och sen Ella. Herregud, tiden bara springer iväg.


Nä ska dricka upp mitt the och se om min mor tänkte ringa idag,


Over and Out: Älskar Mina 3 underbara killar <3<3 /S S S

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Vikberg - 8 september 2009 22:48

idag fick vi se att blogg.se hade gjort om sig. Är SÅ Suger på att gå över hit igen. Blogg.se krånglar en del!   Jag får se hur jag gör :) ...

Av Sara Vikberg - 24 juli 2009 19:05

Jag saknar denna blogg något! :)  

Av Sara Vikberg - 21 april 2009 15:19

http://ourson.blogg.se/  

Av Sara Vikberg - 20 april 2009 21:53

Nu har jag skaffat en ny blogg.. Kommer inom snar farmtid börja skriva i den..     Länk:    http://Ourson.blogg.se     Välkommen in!! ...

Av Sara Vikberg - 20 april 2009 12:55

Måndag börjar med att jag insåg ganska snabbt att jag fick sovmorgon=) Zandra ringde vid halv tio och frågade om hon kunde komma förbi, SJÄLVKLART! gud vilken underbart fin magen hon har=) Tog självklart bild på den=) Därinne ligger världens sötnos t...

Ovido - Quiz & Flashcards