Direktlänk till inlägg 27 december 2008

Vilken FANTASTISK natt :/

Av Sara Vikberg - 27 december 2008 08:21

Ja, VERKLIGEN! Denna natt har varit det absolut bästa på evigheter, eller inte! Vart trött vid 12 tiden men kämpade tills att stefan skulle komma hem (Han var på krogen) och han skulle ta kvart över 1 bussen från stan. Det skulle jag väl orka, tänkte jag. Ringer upp han vid tjugo i ett och får höra att stefan har nog drukit lite för mycket alkohol. Dem satt fortfarande hamma hos N och skulle ta taxi ner till stan som skulle komma dit kvart över ett. Jag väntar och ser vad som händer, eftersom stefan hade drukit så mycket så kunde jag inte gå och lägga mig, utan ville att han skulle ta sig hem först. Ringde till S och frågade om han kunde hämta honom då nästa buss gick kvart över 2. Men S hade smuttat på lite alko han med, så det blev ingen skjuts. Stefan skulle ta kvart över två bussen, MEN den kom aldrig. ÅHH varför?? klockan var då halv tre.... Förstår ni vad drygt?

Iaf, jag ringde en taxi åt honom så han kom hem, men han bestämde sig för att stanna på statiol här uppe och snacka lite med grabbarna... ÅHH!! klockan bara tickar... väl han är hemma så går jag och lägger mig i sängen med Seb som sover som en stock. Höll precis på att somna då jag hoppar upp ur sängen och i samma veva tar med mig Seb upp, han kunde inte andas! Det varade kanske i 10 sekunder om inte mindre, men dem 10 sekundrarna var så FRUKTANSVÄRDA! Han fick tillbaka luften fort och tittar på mig lite chockat och jag lägger ner honom igen, då flinar ungen för att sedan somna om. Jag la mig brevid honom och sov KANSKE i 20 minuter då jag vaknar av att stefan springer med sina fyllefötter som låter som tio elefanter till köket och kräks på golvet,på mattan,på bänken och i slasken... klockan är väl halv sex.. han dansar in i duschen och sätter sig i badkaret och jag åter går och lägger mig igen.(tog såklart reda på det) Seb vaknade till och jag gav honom lite mat när jag ändå var vaken och han var hungrig. Försöker sova en stund iaf, men då hör jag hur min karl som sitter i badet kräks IGEN.. Måste genast gå dit och kolla så allt är bra, så var man åter pigg igen, kl 7 på morgonen. tjugo i 8 körde jag ut stefan ut badkaret då han har suttit länge med duchsen på så alla rutor i lägenheten har dimma!


ja, nu har jag klagat av mig lite och ska nu ta med mig en STOR kopp kaffe med EXTRA socker så jag piggnar på mig.


Hoppas ni har haft en mer ro fylld natt än min:)


Bye

 
 
Mia

Mia

27 december 2008 14:57

Låter som en hel härlig natt, eller kanske inte! :-) Har Stefan ont i huvudet idag? Kram Mia

http://www.miamedmera.blogg.se

 
Helene

Helene

29 december 2008 18:47

Ja, tiden går fööör fort!

Elton hälsar tack ;) Växer Seb så de knakar eller? :)

http://www.missh.bloggagratis.se

 
Tant Sara

Tant Sara

31 december 2008 19:57

Gott nytt år gumman! hoppas ni får en bra kväll vad än ni gör! kramkram

http://saragoo.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Vikberg - 8 september 2009 22:48

idag fick vi se att blogg.se hade gjort om sig. Är SÅ Suger på att gå över hit igen. Blogg.se krånglar en del!   Jag får se hur jag gör :) ...

Av Sara Vikberg - 24 juli 2009 19:05

Jag saknar denna blogg något! :)  

Av Sara Vikberg - 21 april 2009 15:19

http://ourson.blogg.se/  

Av Sara Vikberg - 20 april 2009 21:53

Nu har jag skaffat en ny blogg.. Kommer inom snar farmtid börja skriva i den..     Länk:    http://Ourson.blogg.se     Välkommen in!! ...

Av Sara Vikberg - 20 april 2009 12:55

Måndag börjar med att jag insåg ganska snabbt att jag fick sovmorgon=) Zandra ringde vid halv tio och frågade om hon kunde komma förbi, SJÄLVKLART! gud vilken underbart fin magen hon har=) Tog självklart bild på den=) Därinne ligger världens sötnos t...

Ovido - Quiz & Flashcards