Alla inlägg den 5 januari 2009

Av Sara Vikberg - 5 januari 2009 23:28

Jag och Seb tog oss en promenad idag till mormor. Kändes i benen att man är otränad som attans. 3 km var inte dåligt för min del:) När vi kom hem igen gick jag ner i tvättstugan igen och kollade om det var nån som tvättade, vart inte ett dugg överaskad! Bägge tvättstugorna var ledig, men så klart satt plopparna där! ÅH VAD ARG MAN KAN BLI! Nu ska jag skriva en lapp med STORA bokstäver!


Nog om det! Mitt hjärta gråter just nu. Seb sover i SIN SÄNG :'(

Måste få han att sova där nu innan han fastnar helt för våran säng. Förhoppningsvis sover han som han brukar göra, somna vid 11 och vaknar vid 6 och äter sedan sover vidare till 9. Har börjat förstått att jag har ganska tur som få sova hela natten som vi gör. Vissa får kliva upp flera gånger på natten. :)


 Byebye people. =D


                              Seb sover i vagnen på promenaden

Av Sara Vikberg - 5 januari 2009 13:25

Igår var jag ner och kollade efter en tid i tvättstugan, brukar ALLTID ta sista tiden - 16-19 - Men det fanns inga förrens den 12:e. Måste tvätta! Tog en tid idag kl 13 till 16. Då funkar bara 1 maskin. ÅH jag får hoppas och be om att den som har satt klockan 16 till 19 inte ska tvätta. Så gör man i detta hus, lämnar kvar sina ploppar så ingen kan ta tiden, men dem tvättar inte :S

Varför inte bara ändra tiden elr ställa den på parkering. Irriterande om inte annat.


Lilla seb sover just nu, han vart så trött av att följa med ner till tvättis. =)

han utvecklas så enormt just nu, skrattar jätte ofta och han har ÄNTLIGEN börjat prata, aja inte prata,prata. Utan joddra :D Haha.


Önskar ibland att allt kunde gå i slow motion så man hinner med!


Byebye over and out: Glöm dina bekymmer i morgon kommer nya.

Ovido - Quiz & Flashcards