Alla inlägg den 31 januari 2009

Av Sara Vikberg - 31 januari 2009 15:06

Nu har jag beställt en babyvåg till HEMMET. BVC tänker inte väga förrens han är 6 månader. Då blev jag lite kinkig, så jag beställde en. Kosta vad det kosta vill! Kom undan billigt. närmare 1000 lappen, men hitta flera som kostade 7500. Så denna var billig. Den mäter även längden:S Hur det nu är möjligt. Haha


Nu ska jag ta mig lite kaffe, sedan ska empan och kirsti komma. Lite pappersarbeten :P 



bye


SAKNAR MAGEN! :D

Av Sara Vikberg - 31 januari 2009 00:42

-Bjuder på gamla bilder -


 

 Tess, en av mina bästa vänner. Tack för att du finns. 



Empan, gumman! <3   




 Detta var 1 dag efter jag hade plussat med Seb :) En härlig rid tur   

 

Sebs näst älsta moster, Sofie! Världens bästa syster. Vi pratar i telefon med varandra 5 ggr om dagen =)) Haha.


 



Jag och emmelie på nyår (2007/2008) Dansar :P


 

Ovido - Quiz & Flashcards