Alla inlägg den 27 januari 2009

Av Sara Vikberg - 27 januari 2009 22:23

Japp, det var ett tag sedan man skrev nu. FY skäms på mig. Men det verkar inte vara nån som klagar för det ;)

Ilördags fyllde jag hela 19 år och lillhjärtat fick sova hos farmor för första gången. Det gick super bra. Han hade somnat strax efter 11 och sovit hela natten fram till 8 :) Vilken goding.

Söndag myste vi bara. Igår var vi hos farmor och spelade WII, jag har träningsvärk i armarna idag:) Haha. KUL var det. Idag har vi varit och handlat, Seb satt i bilstolen nere i kundvagnen och drog åt sig all uppmärksamhet. Josse såg han för första gången och tyckte han var väldigt lik mig :) Vad glad jag blev. Iaf när vi var på affären så var Seb nog den gladaste i hela svergie, skrattade åt allt och alla. Pratade och hade sig. Det var roligt, måste åka och handla mer. Hehe, han är lika glad här hemma. För varje dag som går så utvecklas han så enormt. Idag fick han prova på blåbärspure och det var smarrigt. Han skrattade mellan tuggorna.:P



Lägger såklart in bilder på skatten. Byebye


Seb sover hos farmor 




Seb <3






 

Ovido - Quiz & Flashcards