Direktlänk till inlägg 23 januari 2009

Fredag

Av Sara Vikberg - 23 januari 2009 10:16

Idag är det fredag som ni alla kanske vet, annars har jag påminnt er om det :) vaknade klocka 8 av att Seb ville äta. Han somnade strax innan 10 i går kväll och vaknade som sagt klockan 8 och ville ha mat, Vilken tur jag har som har Seb som sover hela natten=D Han åt upp maten och la sig i våran säng. Han var vaken en stund så jag passade på att säga godmorgon till han, och han är då världens gladaste unge på morgonen. Gud vad han skrattade och prata. Klocka 9 for jag till vårdcentralen och tog blodprover inför operation. Gick bra och fort. Var hemma igen 40 minuter senare.:) Idag ska patricia och sara komma till oss. tänkte jag skulle ringa till henne nu:)


Oh just det, hade glömt bort det själv. Jag fyller 19 år i morgon. Haha man har inte tid att komma ihåg sin födelsedag ens. 


byebye for now

 
 
Sara

Sara

24 januari 2009 19:51

STORT GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN GUMMAN!

http://saragoo.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Vikberg - 8 september 2009 22:48

idag fick vi se att blogg.se hade gjort om sig. Är SÅ Suger på att gå över hit igen. Blogg.se krånglar en del!   Jag får se hur jag gör :) ...

Av Sara Vikberg - 24 juli 2009 19:05

Jag saknar denna blogg något! :)  

Av Sara Vikberg - 21 april 2009 15:19

http://ourson.blogg.se/  

Av Sara Vikberg - 20 april 2009 21:53

Nu har jag skaffat en ny blogg.. Kommer inom snar farmtid börja skriva i den..     Länk:    http://Ourson.blogg.se     Välkommen in!! ...

Av Sara Vikberg - 20 april 2009 12:55

Måndag börjar med att jag insåg ganska snabbt att jag fick sovmorgon=) Zandra ringde vid halv tio och frågade om hon kunde komma förbi, SJÄLVKLART! gud vilken underbart fin magen hon har=) Tog självklart bild på den=) Därinne ligger världens sötnos t...

Ovido - Quiz & Flashcards