Alla inlägg den 2 november 2008

Av Sara Vikberg - 2 november 2008 10:56

Middagen igår var riktigt trevlig. Man fick sig ett gott skratt=) Stefan och Tony drack lite öl som slutade med att dem åkte på krogen, hoppas dem hade trevligt. Sebs farfar hämtade mig och Seb hos sofie och tony, så vi åkte hem och satte på pjamasen och kröp ner i sängen och Seb fick äta sin " Kvällsfika". Jag skulle se på tvn igår kväll, men fick stänga av tvn. =/ Det var så mycket skräckfilmer och INTE vågar jag se det när jag är själv. :)

Nu ligger både stefan och Seb å sover. Tror stefan är lite bakis för en gångs skull. :P Rätt åt honom! ;) snäll sambo? hihi.

Jag hade tänkt att vi skulle gå på gå bingo idag, men eftersom Stefan sover så blev det inge, jag får glatt vänta en vecka.:) Förra söndagen var första gången jag och Seb gick på det och vi vann! BINGO!!!!! ;) Priserna var kanske inte det bästa, men det blev spislock :)


Nu ska jag kila, Seb ropar :) Mammas Prinsen <3 Jag älskar min undebara 3 pojkar! Jag är lyckligt lottad!

Ovido - Quiz & Flashcards