Alla inlägg den 7 november 2008

Av Sara Vikberg - 7 november 2008 07:00

usch, idag är man uppe tidigt. Rätt skönt ändå men jag kommer vara så trött ikväll (mer än vanligt) Jag och Seb brukar somna vid 21 tiden, då brukar vi kliva upp vid åtta, men idag väckte lilleman mig 05:40 och ville ha mat, så jag klev upp och bytte blöja med. Sen vart jag pigg. Iof vi somnade tidigare igår med så det kanske är därför man är så pigg. :) Ihelgen ska kanske jag och Seb sova hos mormor och morfar, Stefan ska kanske iväg ihelgen.

Igår var vi (mormor,morfar, jag och Seb) och hälsade på gammel farmor (min farmor) Hon fick en stroke för ett tag sedan och nu har hon svårt med talet. Vissa saker förstog jag, men ibland fattade jag inget. Men hon är så medveten om att hon uttrycker sig fel. Hon sa själv att jag vet så väl vad det heter i huvudet men när jag ska säga det blir det bara tok. Hon sa även till Seb: att när du lär dig prata så förstår vi varandra bäst! :) Haha, skrattade gjorde jag. 

Hon sa att Seb var det vackraste hon sett, och att han var såå lik henne:) Humorn är det inge fel på :) älskade farmor <3 


Tess kom och hälsa på med hemma hos mormor, Vi krattade löv och sedan följde hon med oss hem, vi åt middag och bara njöööt. Nästan iallafall, förutom att jag kastade ner köttfärsen i stekpannan så flottet flög på stefan överarm, Oj vilket dåligt samvete jag fick:( 


Just nu ligger lill fisen och sover i mammas sängen;) När han är hos nån annan ser man verkligen att han vuxit och det går fort! omammamia:D


Lägger in en bild från igår på Älsklingen våran! Kram!! 


Ovido - Quiz & Flashcards