Alla inlägg den 29 november 2008

Av Sara Vikberg - 29 november 2008 15:19

Jag och Seb är nu i ljustadalen och hälsa på mina syskon. Vi har varit på en mycket LITEN julskytning. Sofie,mia,rikard,tony,linus,wilda,kim,maddis och rasmus gick.=) Lilleman har inte gjort nr 2 på 3 dagar men just när vi är på denna julskyltning så smäller det till, inget skötbord fanns heller. :) Fick snällt fråga om jag kunde få komma in på ett litet rum iaf och byta på. Men det gick ju=) Nu väntar jag på min brors flickvän och dems dotter ska komma hem. Sebs kusin:) Hon är mig den gladaste ungen, skrattar jämt:D Hon är 7månader och helt underbar. Måste ta lite kort på henne och lägga in;)


Sen kommer farfar och hämtar oss, slipper ta bussen. Det är så kallt ute.:) Lite mer snö nu så är det perfekt väder:) 

Jo, just det... jag har köpt ny barnvagn åt seb:) Kommer bild på den med;) 


Ha det gott.. <3

Ovido - Quiz & Flashcards