Alla inlägg den 3 november 2008

Av Sara Vikberg - 3 november 2008 20:05

Jag vet inte om jag skrivit om just vägningen på lilleman i bloggen, men jag gör min egen lilla tabell på hur mycket han ökat i vikt och längd sedan utskrivningen för 12 dagar sedan.


Onsdagen den 22 oktober - 2770 gram ( Utskriven )

Fredagen den 24 oktober -2860 gram

Tisdagen den 28 oktober . 3040 gram

Måndagen den 3 november - 3400 gram.


Han är nu 52 cm lång och go och rund :) Han har på 12 dagar gått upp 630 gram:) Hans kurva går rakt upp. =) hihi, jag har skrivit detta många ggr förut, Han ÄLSKAR mat <3 


Efter vägningen idag var vi hem till mormor och morfar. Vi spenderade dagen där tills det var dags att åka hem och göra mat :) Idag blev det Bacon med purjolök och cream frische.( Om det stavas så?) Och en god sallad till!

Jag har nyss pratat med Madde, som ska komma i morgon vid 5 tiden. Madde är en underbar vän som verkligen visar att hon bryr sig, och hon är inte som alla andra i min ålder, som tycker att det är såå spännande att springa på krogen varje helg och supa sig stup full. Utan hon är en tjej med ansvar och vett i huvudet. Hon är ett år yngre än mig men så mogen. En sann vän för livet!! Tack gumman! 

Jag har hellre få sanna vänner än många falska.


Nu ska jag åter krypa ner med prinsen i soffan som ligger och sover efter ett gott mål. Kram!!  

Ovido - Quiz & Flashcards