Alla inlägg den 17 november 2008

Av Sara Vikberg - 17 november 2008 09:12

Hellu! Idag är det iskallt ute, blåser även lite här vid vattnet och det påverkar verkligen kylan. Idag hade jag tänkt att jag och seb skulle ta vagnen och promenera till mormor, usch vi få se om det blir det eller om morfar får komma och hämta oss. Men jag är verkligen sugen på att gå.:) Man får helt enkelt klä på sig sina täckbyxor och mysa ner lill grabben i vagnen.

Vi har verkligen tur med Seb, han är så snäll och vaknar på natten upp till 2-3 ggr och vill äta, sen sover han resten. Han är så snäll. Mammas lill prinsen<3 Igår låg vi isängen och han var alldeles klar vaken och jag låg och pratade med honom, då ser jag hur han fäster sin blick på mig och LER:) Jag fick tårar i ögonen och ville bara storgråta.<3

Lägger in bilder på prinsen :)


 

Ovido - Quiz & Flashcards