Alla inlägg under januari 2009

Av Sara Vikberg - 5 januari 2009 13:25

Igår var jag ner och kollade efter en tid i tvättstugan, brukar ALLTID ta sista tiden - 16-19 - Men det fanns inga förrens den 12:e. Måste tvätta! Tog en tid idag kl 13 till 16. Då funkar bara 1 maskin. ÅH jag får hoppas och be om att den som har satt klockan 16 till 19 inte ska tvätta. Så gör man i detta hus, lämnar kvar sina ploppar så ingen kan ta tiden, men dem tvättar inte :S

Varför inte bara ändra tiden elr ställa den på parkering. Irriterande om inte annat.


Lilla seb sover just nu, han vart så trött av att följa med ner till tvättis. =)

han utvecklas så enormt just nu, skrattar jätte ofta och han har ÄNTLIGEN börjat prata, aja inte prata,prata. Utan joddra :D Haha.


Önskar ibland att allt kunde gå i slow motion så man hinner med!


Byebye over and out: Glöm dina bekymmer i morgon kommer nya.

Av Sara Vikberg - 4 januari 2009 23:54

hihi, jag hittade den :)

 Nu blir det några bilder på Go gubben :) <3<3





 



Av Sara Vikberg - 4 januari 2009 00:03

jaha detta år började juh bra, INGEN SLADD:) Haha vad ironiskt. Nu är jag trött på att leta och när jag väl har glömt denna dumma sladd så kommer den fram!

Lilla Seb har varit såå glad idag, har skrattat och pratat:) Nu när han skulle lägga sig vart han så ledsen, trodde han var lite envis. Men stefan provade att få han att somna men han gav upp. Seb var så ledsen, stackars lillhjärtat. Jag gick dit och lyfte upp honom så han kunde lugna ner och sedan somna om. Men jag kom på mig själv, när han är så ledsen tar jag upp honom i famnen och lägger både honom och mig ner så nära varandra det går. Det gjorde jag och han somnade direkt. Så nu sover han gott i mammas säng:)


Nu har jag fått tid för min stora operation jag ska genomföra. En käkoperation. Den 17 mars är datumet satt. Ska dit innan och göra massa grejor, blir inskriven på avdelningen den 25 februari, det skulle ta hela eftermiddagen. Jag vet inte alls vad jag har gett mig in på. :/

själva operation ska dem ta loss över käken och flytta den framåt, sedan kapar dem nedre och flytar den. Sedan skulle dem göra ett hakinplantat så jag slipper min spetsiga haka. AJ jag kommer nog ha ont. Men tror det kommer bli snygg när det väl är klart och svullnaden gått ner.


Jag ska lägga in bilder på FÖRE bilder på mitt FACE. Men jag måste hitta den dumma sladden :'( AHHHHH!!


Idag har madde varit här och druckit lite kaffe och surra en massa skit om allt och alla :) haha så kul att höra på :) Och hon var fast vid Seb under stora delen av tiden. Madde är en underbar vän <3 Man får alltid sig ett gott skratt av henne :)

Sov gott alla :) Puss byebye


Av Sara Vikberg - 1 januari 2009 22:28

Vill gärna lägga in lite nya bilder på Seb men jag hittar inte sladden till datorn:/ Undra vart tusan den har tagit vägen. Det är lite stökigt här hemma just nu. Ska städa i morgon, Lovar! Jag kanske hittar den då.

jag har ingen ordning på någonting alls, alla papper som är viktig är spårlöst, som tider till bvc då Seb ska få sin första spruta. VIKTIGT. Får ringa upp och höra om jag inte hittar papperet.

Jaha, nytt år och en massa äventyr väntar. Seb kommer växa järnet nu och utvecklas mer och mer. Bara från vecka till vecka ser man nya saker som han gör. Man hinner inte med allt=) Som hans kläder. Det var inte länge sedan jag köpte strl 62 åt honom, tänkte att han skulle få ha och växa i. Nu är det mest smått åt honom. 68 sitter bra på han. Han gror=)


Ska se om jag hittar åt sladden:) Byebye

Ovido - Quiz & Flashcards