Alla inlägg den 5 februari 2009

Av Sara Vikberg - 5 februari 2009 22:17

Nu när allt brakade, kände jag mig inte så stark. Grät och grät. Men insåg snabbt att jag är inte värd en vän så som hon ÄR. Jag visste helt enkelt inte vem hon var. Trodde jag kände henne, men allt var skådespeleri. Jag vart helt enkelt lurad,sårad och så besviken. FYY

Men nu känns allt så jävla bra. Jag behöver inga skit vänner som lurar mig och tror att man kan kasta skit för att man bryr sig.


Idag har Dess,thea och tomas varit här på middag:) Det var jätte roligt. jag och dess har verkligen mycket gemensamt. Vi är som två pussel bitar som passar perfekt från första början. Och Thea är väl för söt.:)


Imorgon bitti ska vi, bebisgänget iväg på kyrkis. Ska bli kul.



Jag och Seb, ska börja på babysång med Sandra och Lucas. :D YES!

Första gången blir väl nästa torsdag. :)


Livet är helt enkelt mycket lättare och helt underbart:)


Byebye for so long. :) <3

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards