Alla inlägg den 16 februari 2009

Av Sara Vikberg - 16 februari 2009 22:49

jag älskar dig Stefan Olofsson, du är mitt allt. Det kommer ALLTID vara vi. < 3


nuså, jag mår redan mycket bättre, trots att det är mycket att börja bygga på. känns som jag och stefan ska kunna gå igenom allt tsm. Vi är så starkt tillsammans. ingen kan förstöra, det är annat om han elr jag skulle vilja förstöra, men så är inte fallet just nu. Utan det var en annan människan (om jag ens vill kalla henne för människa) som försökte förstöra mellan oss, men hon kunde inte. hahaha RAKT I HENNES FACE!


Seb växer och utvecklas varje dag. Idag har han varit gladast och han skrattar högt i det blå. Han hade hicka och skrattade så alla hörde pga av hickan. =)) Mammas älskling. Han är mitt allt.


Ville också passa på och tacka mina underbara vänner som stöttat mig och stefan, vill nämna namn. Dess, Tomas , Och Emmelie.

Vill också passa på att tacka, Mats och Kotten. Ni är guldvärda. Tack igen.


Nu ska jag återgå till älsklingen min. <3 STEFAN OLOFSSON <3


Lilleman sover =)) Ska kika in hos han och pussa han, mitt hjärta.


byebye


Av Sara Vikberg - 16 februari 2009 15:58

om du nu läser detta så hoppas jag att dina ögon blöder! du har gjort det sista du kan göra nu, din satans jävel. efter allt vi gått igenom så ställer du til detta, fyfan. Kommer du ens i närheten av min familj igen så tycker jag det är synd om dig. du borde skämas din lilla skata! jag är inte klar än med dig, vänta bara.. du kommer inte undan med detta.



ni andra som läser detta, ta inte åt er. måste få avreagera mig innan det riktigt exploderar. mår så dåligt just nu. fy!!

Ovido - Quiz & Flashcards