Alla inlägg den 27 februari 2009

Av Sara Vikberg - 27 februari 2009 19:43

MÅSTE bara skriva detta, är så fruktansvärt stolt!! Vårat hjärta, springer framåt i gåstolen sin:D Han är 4 ½ månad gammal. Han är så duktig. Han har kommit på hur man ta sig frammåt. Han fastnade vi en matta och vart sur, tänkte inte så mycket på det. Dess sa till mig att flytta mattan, varför tänkte jag. Gjorde de, och han blev glad och sprang direkt i mot mig!
 
/ En väldigt stol mamma =)  

Av Sara Vikberg - 27 februari 2009 17:11

Jag som inte ens hade tänkt att åka idag till vårdcentralen för att jag tyckte att det hade blivit lite bättre, men det visade sig att jag har både protein,bakterier och blod i mitt urin. Så nu är det en antibiotika behandling för mig. Skulle ringa tillbaka om jag inte tyckte att det hjälpte. Dem visste inte om dem skulle skicka det på odling, fick aldrig veta det då jag gick direkt till läkaren efter att jag var på "labbet".  Nu ska jag,Dess,Seb och Thea gå ut och leka med Sandra,Pontus och Lucas.

Av Sara Vikberg - 27 februari 2009 11:38

Idag är det fredag. Dess,tomas och Thea kom hit igår som planerat och gissa om det var en underbar stämning direkt när dem klev innan för dörren :) Helt otroligt hur denna familj påverkar oss positivt. Tomas och Stefan är som två bröder, Jag och Dess som systra. Vi kan prata om vad som helst. Och vi har samma humor och skrattar tsm. Hur underbart som helst.  Seb är lite bättre, han hade inge jätte hög feber igår så jag hoppade över att ge honom alvedon då han hade 37,7. Han verkar piggare men han är fortfarande slö. Men han är lika glad som vanligt. Lillvännen. Hosta är intill lika hemsk som förut fast mer sällan nu. Nu har han legat och sovit i ca 1½ timme.   Jag ska in till vårdcentralen idag pga av misstanke om UVI (urinvägsinfektion) och lämna ett urinprov kl 14. Ska gå med Seb till sin farmor då Stefan inte är hemma.  När vi kommer tillbaka från vårdcentralen tänkte jag att Seb,jag,dess Och thea ska gå en stund. Få se hur Seb är bara. Nu har jag precis satt på en kanna gott kaffe=) Ska ta mig en "snäll en":P Återkommer ikväll! Tack TOMAS DESS OCH THEA för en garanterad bra helg.

Ovido - Quiz & Flashcards