Alla inlägg den 23 februari 2009

Av Sara Vikberg - 23 februari 2009 21:16

idag fick vi besök av Dess,Thomas och Thea. Dess åkte med en kompis hit till bredsand och kollade på en lägenhet. Så då hoppade hon av här hos oss, och thomas och thea kom strax efter. Vi gjorde mat tsm och umgicks. Sen åkte dem hem:) lillvännen badade förut i badkaret och satt i sin "hållare" själv, och han plaskade så hela badrummet vart blöt. Han skrattade och verkligen njöt av sitt bad=)Vägde han med på våran babyvåg i dag på dagen och han vägde 8700 gram. Emmelie hjälpe mig och mäta honom på längde med, 68 cm ca. jag tänkte jag skulle ringa BVC i morgon bitti och be om en tid iallafall! Får väl tjata lite.  emmelie kom upp med, det har varit lite väl lite möten med henne nu tycker jag. Hon sitter just nu här bredvid och kollar på two and a half men. :) Emmelie, du är guldvärd! Tack för allt. Nu ska jag ta mig en kopp kaffe trots klockan =)  byebye

Av Sara Vikberg - 23 februari 2009 12:51

Bjuder på lite bilder från helgen. :) Snart kommer Dess hit, hon skulle följa med en kompis och kolla på en lägenhet här i bredsand. Så då ville hon passa på att komma förbi :)  en underbar helg:






Dess, Thea Och Seb
  








Seb <3


  







Seb tycker det var roligt att komma hem efter en fullfylld helg.
 






Tackar Dess,Thomas och Thea för en toppen helg. =))

Ovido - Quiz & Flashcards