Alla inlägg den 17 februari 2009

Av Sara Vikberg - 17 februari 2009 00:52

Jag skrattar så jag pissar på mig snart. Emmelie satt och skrev en annons om sin skoter. Så här lyder den:


"Hej!


Tänkte berätta om min skoter. Den är grön med gula flames. Den går snabbt i svängarna, och lite segare i nerförsbackar. Den går inte på bensin, utan på kaffekask. Det blir bäst så. Sen vill han se på akuellt på torsdagar kl 19:00!

Får han icke se det, blir han grinig och tjurar i 3 timmar. Har du otur kan han även börja grina olja. Då brukar man få prata på ungerska till honom. Sen vill han ha ett smek, varje dag mellan 14:00 - 14:05.

Hoppas du bli nöjd med ditt köp av Karl olof.


PRIS; 100 KR ( Symbolsumma )


med följer:

* Piska ( utifall Karl Olof blir elak och pissar på folk)

* Duntäcke ( Han vill INT frysa )

Sen får du med en nallebjörn, med intorkad stjärtsvett. Så han känner min lukt =)


RING REDAN IGÅR! "  Fråga efter HIV smittan - 0734138717

 -----------------------------------------------------------------------------------------------

HAHAHAHAHAHAHAHA!! kan ni förstå vilken humor jag har xD

Ovido - Quiz & Flashcards