Alla inlägg den 9 februari 2009

Av Sara Vikberg - 9 februari 2009 15:33

Igår blev Seb 4 månader:) Tiden går för fort. Fattar inte riktigt vart tiden tagit vägen. Mammas stor pojke.


Idag skulle jag till kirugen/ röntgen 08:30, men jag sov över. Seb sov ända fram till 08:40 i morse. Jag ringde in och sa som det var , hon sa att jag skulle skynda mig in. Gjorde det. Var inne halv tio. Fick tid för röntgen kl 10. Kände att jag inte hade vaknat riktigt. Allt gick bra. Fick sedan träffa min kirurg.Han var från Umeå och skulle kallprata, frågade vart jag bodde. Jo i bredsand. Men han visste så klart inte vart det låg. :) haha


Jag passade på att fråga om hur lång tid operationen ska ta. Fick till svar: 4/5 timmar. Jag höll på att ramla av stolen.

Han tycker att jag skulle äta upp mig inför operation.:/

Datumet är satt, 17 mars kl 08:00 ska jag vara inne på käkkirurgen.

Ska lägga in FÖRE och EFTER bilder. Före kommer strax, måste låna lillsysters kamera. :)


Seb är förövrigt väldigt svängig i humöret, kliar i munnen och dregglar. Svårt att komma till ro. Stackarn. =(

Vi var på kyrkis i fredags och då hade dem en sångstund, och Seb vaknade precis innan det och fick vara med. Han blev alldeles tossig. Han skrattade och stog och dansade i mitt knä. Han tyckte det var skit kul=) Nu på tordag ska vi på babysång. Han kommer ÄLSKA det. =))


JAAAA, jag är så lycklig. Ni ska flytta hit :D JAG ÄRRRRR SÅÅÅ LYCKLIG!


Nu ska jag slappa lite medans lilleman sover, sedan måste vi göra nå mat:)

Byebye


Ovido - Quiz & Flashcards