Direktlänk till inlägg 27 februari 2009

Tillbaka från vårdcentralen

Av Sara Vikberg - 27 februari 2009 17:11

Jag som inte ens hade tänkt att åka idag till vårdcentralen för att jag tyckte att det hade blivit lite bättre, men det visade sig att jag har både protein,bakterier och blod i mitt urin. Så nu är det en antibiotika behandling för mig. Skulle ringa tillbaka om jag inte tyckte att det hjälpte. Dem visste inte om dem skulle skicka det på odling, fick aldrig veta det då jag gick direkt till läkaren efter att jag var på "labbet".  Nu ska jag,Dess,Seb och Thea gå ut och leka med Sandra,Pontus och Lucas.

 
 
Nisse

Nisse

28 februari 2009 06:54

Inte den mest charmigaste bilden på karln din ;P

http://nisseeggbert.webblogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Vikberg - 8 september 2009 22:48

idag fick vi se att blogg.se hade gjort om sig. Är SÅ Suger på att gå över hit igen. Blogg.se krånglar en del!   Jag får se hur jag gör :) ...

Av Sara Vikberg - 24 juli 2009 19:05

Jag saknar denna blogg något! :)  

Av Sara Vikberg - 21 april 2009 15:19

http://ourson.blogg.se/  

Av Sara Vikberg - 20 april 2009 21:53

Nu har jag skaffat en ny blogg.. Kommer inom snar farmtid börja skriva i den..     Länk:    http://Ourson.blogg.se     Välkommen in!! ...

Av Sara Vikberg - 20 april 2009 12:55

Måndag börjar med att jag insåg ganska snabbt att jag fick sovmorgon=) Zandra ringde vid halv tio och frågade om hon kunde komma förbi, SJÄLVKLART! gud vilken underbart fin magen hon har=) Tog självklart bild på den=) Därinne ligger världens sötnos t...

Ovido - Quiz & Flashcards