Alla inlägg under februari 2009

Av Sara Vikberg - 23 februari 2009 12:51

Bjuder på lite bilder från helgen. :) Snart kommer Dess hit, hon skulle följa med en kompis och kolla på en lägenhet här i bredsand. Så då ville hon passa på att komma förbi :)  en underbar helg:






Dess, Thea Och Seb
  








Seb <3


  







Seb tycker det var roligt att komma hem efter en fullfylld helg.
 






Tackar Dess,Thomas och Thea för en toppen helg. =))

Av Sara Vikberg - 22 februari 2009 23:01

Nu är vi hemma igen, kom hem vid 17 och dumma jag har städat och rensat sen dess.=) Flitig.


Seb har varit halvt grinig idag men när vi landat hemma satte ungen igång och tok skrattade, hur glad som helst. Och han skrattar högt :) Vilken sötnos. 

Jag har massa bilder på helgen men dem har jag inte lagt in. Funderar på att göra det nu:) om jag orkar. 

Har precis badat och pratat med min underbara vän, Dess :) t.o.m i badet pratade vi:P snacka om att vi är beroende av varandra. 

Har haft en underbar helg, måste jag säga. Skönt att komma hemifrån och få träffa den underbaraste familjen. Dem är så go. :P


Nu ska jag prova lägga in bilderna :) Byebye

Av Sara Vikberg - 21 februari 2009 15:14

Just nu sitter vi och latar oss för en stund. Vi har rensat ut dess och tomas förråd. :) Ska snart börja med det andra, det är snart dags för dem att flytta under oss:) LÄNGTAR som ett tok.


Just nu har jag bara min operation i huvudet, kan nog inte tänka på annat. Lite mer än 20 dagar kvar.. På onsdag ska jag in på inskrivningen på sjukhuset. =) 


Ska fortsätta med det vi ska göra, men jag skriver mer i morgon när vi kommit hem:) 



Av Sara Vikberg - 19 februari 2009 22:50

 Nu sitter jag och pratar med Dess. =) Vi ska fara till dem i morgon och vara borta hela helgen, skönt! Och få umgås med Dess är nog den absolut bästa.:) min kära vän. 



   

   

Av Sara Vikberg - 19 februari 2009 17:04

Min favorit låt just nu.      

Av Sara Vikberg - 19 februari 2009 16:39



   




Av Sara Vikberg - 18 februari 2009 22:05

hur många är vi i familjen inkl djur? 

3 st : 20%

4 st : 42,5 %

5 st : 32,5 %

6 st : 5 % 


svaret på frågan är:SaraSeb Stefan DennisSune ( katten)  alltså 5 st1 Undrar vad ni som röstat på 4 har tänkt på, eller snarare glömt. =/ =)

Av Sara Vikberg - 18 februari 2009 14:51

Seb sitter just nu i sin gåstol, han älskar tydligen den. Så fort jag tycker han suttit i den för länge så skriker han när jag lyfter upp honom. Han sitter alldeles tyst och tittar och leker med sina leksaker. han går även baklänges med den:) Haha. Nu sitter han och slår på sin "speldosa" och som låter alldeles för mycket i mina öron men han gillar den :)


Idag blir det en slappis dag:) Funderar på om jag ska städa, fast vi gjorde det igår :P få se.


Nu ska jag gå och leka men Snoddaz :) (Seb)


byebye :) 

Ovido - Quiz & Flashcards