Alla inlägg under februari 2009

Av Sara Vikberg - 4 februari 2009 15:28

hej alla, :D,

tänkte bara säga, att jag älskar er min egna trollfamilj=)) ni är bäst, tack för en totalt bra dag, ;) och att jag får komma hit.. :D ni är bäst, JAG ÄLSKAR ER av hela mitt hjärta!<3<3 vad skulle jag gjort utan dig sassa? du får mig att må bra helt enkelt!=)) /tess


 

 

här har ni dom 2 underbaraste pojkarna,=)) jag älskar er<3 seb och dennis, 

ni är betydelsen i ordet kärlek!=)) <3 sara och stefan med så klart=)<33

Nu

Av Sara Vikberg - 3 februari 2009 20:28

Nu är vågen här och vi vägde:) chockad, men jag har en lite tjockis som blir 4 månader den 8 feb. Han väger HELA 8,1 kg.




 


Av Sara Vikberg - 3 februari 2009 10:36

Har en annan blogg som jag skrev i innan graviditeten och en bit in på den. :) Läs gärna: http://Greifing.bloggagratis.se

Av Sara Vikberg - 1 februari 2009 21:56

zarabii - jaha, men med tanke på att han har gått upp så mycket, är det väl inte nödvändigt. Aja, nu slipper jag dem. Är inte beroende av dem längre:P

Har du blogg? Vill GÄRNA läsa iaf:P


Kram

Ovido - Quiz & Flashcards