Alla inlägg den 3 mars 2009

Av Sara Vikberg - 3 mars 2009 21:20

Efter maten var vi iväg och hälsade på svärmor och svärfar=) Drack kaffe och surrade. provade på Wii igen, fast denna gång blev det ett spel som jag kunde sitta ner och spela. =D Så jag inte får samma träningsvärk som sist, det var inte skönt men ett tecken på att man inte rör sig för ofta.. :P


Nu har stefan varit iväg och köpt en SKIT snygg spegel med glashyllor. Ska lägga in bild! SUPER SNYGG, enligt mig!


Seb vart lite på övertid idag.. han var övertrött men somnade rätt fort.


bye

 

Av Sara Vikberg - 3 mars 2009 13:49

nu har vårat sällskap åkt hem. Blandande känslo, faktiskt. Känns bra att få lite egen tid efter dem här dagarna, men ändå så ledsamt. vi ses nog snart igen.Seb har precis somnat igen, efter en åktur och bus med mamma i gåstolen=) Jag tänkte jag skulle ta och börja städa ordentligt nu. Här ska det bli fint! =) Få se om vi ska ta en promenad till farmor sen. Det var ett tag sedan man var där. =)  Nu ska jag börja städa så jag inte fastnar här vid datan hela eftermiddagen.  Puss och kram på er!! Är på ovanligt gott humör idag.  Byebye

Ovido - Quiz & Flashcards