Alla inlägg den 22 mars 2009

Av Sara Vikberg - 22 mars 2009 21:52

Just nu sitter jag i soffan med laptopen i knä och försöker ser på beck=)

 var ner till R förut och skulle kolla på en byrå, och det fick vi =) inte nog med det, fick jag JÄTTE snygga tröjor av henne:) Så jävla tacksam *ursäkta ordspråket* =) 


Nu ska jag lägga mig, är trött och en ny dag väntar i morgon.



FÖRSTÅ att jag börja få detta att gå runt nu, jag börjar få tillbaka livet. 

Av Sara Vikberg - 22 mars 2009 19:08

Hejsan alla :) Måste bara skriva att idag mår jag bra. Har inte alls lika ont och är mindre svullen. Det finns hopp trots allt. =)

 Känner mig som en människa igen, jag har t.o.m skrattat idag men det kändes ju i munnen men vad gör det!? :D


Seb har varit en glad en shit idag han med, så bättre än så här kan det nog inte bli förtillfälligt. Efter allt, Sebs magsjuk och min operation. =)


Nu är jag hemma hos svärföräldrarna, så jag får skriva mer när jag kommer hem igen om jag har nått att skriva :)


Kramar =D

Av Sara Vikberg - 22 mars 2009 10:33

Jag tar kort varje dag och idag ser man att det har blivit mindre men det känns inte så iaf.. Känner mig så ful och deprimerad..


Seb har varit extremt jobbig inatt, han har vaknat flera gånger och skrikit.. undra vad det är med honom.. Lillvännen=) 


Jag måste gå och plocka bort mitt gummiband som sitter nere bland stygnen.. Aj det lär göra ont.,


byebye

Ovido - Quiz & Flashcards