Alla inlägg den 14 mars 2009

Av Sara Vikberg - 14 mars 2009 23:02

Lilleman är i samma stadie än. Han äter knappt och allt han äter skiter han ut. han har slutat kräkas i alla fall, men det kommer lika fort från andra hållet. =(


Tog feber nu på kvällen igen och han hade 38,0 trots alvedon. Så det är jag nöjd med. VILL BARA ATT HAN SKA BLI PIGG NU!

Vill att Seb som alltid äter, och om han fick skulle han svepa 2 flaskor med 180 ml i varje. Just nu gapar han knappt åt nappflaskan... :'( VILL BARA GRÅTA! 


Helt ärligt så är jag så förbannat RÄDD att nått ska vara allvarligt fel och att sjukhuset missat det.. Det är första gången jag har en bebis som är sjuk och jag vet inte alls hur jag ska hantera det.. vet bara att jag mår sååå dåligt över det. mitt hjärta, mitt allt. 


Snälla nån, ge mig styrka! Känner mig maktlös...

Av Sara Vikberg - 14 mars 2009 14:41

Nu har vi kommit hem från sjukhuset. Seb vart tvärdålig igår och hade 39,5 i feber trots alvedon. Han kräktes och hade diarre. Han har åkt på magsjuka. Vi var tvungen att fara in med han, vi vart kvar på 44:an.

Lillvännen var så dålig.. Fick ge han vätskeersättning hela natten så nu är vi båda sååå trött. Vägde han när vi kom på akuten vid halv elva i går kväll och då vägde han 9225 gram och i morse vägde han 9070 gram. men han har börjat ätit nu och jag hoppas han bli piggare snart. 


Imorse tog dem tempen igen och han hade 38,9, fick supp och han blev bättre. så nu får han leva på alvedon nån dag. Han blir så matt. 


Blir han lika som i går igen så måste vi åka in igen omgående, sa läkaren. 


Nu ska jag ta hand om mitt hjärta. Fy vad hemskt när dem små bli så sjuk. 


Byebye

Ovido - Quiz & Flashcards