Alla inlägg den 6 mars 2009

Av Sara Vikberg - 6 mars 2009 16:12

Jag fattar inte varför folk ska hålla på att snacka skit.. och ger en falska förhoppningar... Då kan det lika gärna vara!! Jag är ingen jävla kalender som man kan anpassa sig efter.."Nää men vi kan ta det en annan gång" osv..Det har hänt flera gånger, med olika människor.Men man bli så jävla trött när det händer så många gånger!!


Tur är så ringde Madde och ville komma på en kopp kaffe=)) Så då avbröt jag städningen. ska göra lite mat nu och fortsätta städa.


Stefan, Jag älskar dig djupt. Du är och förblir min kärlek. <3 tack för att du finns där när jag verkligen behöver det.


Seb, mitt hjärta, mitt allt! Du lyser upp min vardags och gör mitt liv till det absolut bästa liv man kan ha! Du är vårat mirakel.


Dennis, mammas lillplutt. jag saknar dig så djupt mycket. Snart fyller du 2 år. Den 24 mars 2007 föddes den vackraste ängel. Som lämnade oss alldeles för fort! All min kärlek till dig mitt hjärta. jag ställer mig frågar igen.. VARFÖR??


Min familj är mitt allt!!

Av Sara Vikberg - 6 mars 2009 09:39

Seb somnade 20:10 igår. Han vaknade 06:30 och ville ha mat:) vad kan man mer begära. =) Jag vet att idag har jag nått planerat men jag vet inte vad! Jobbigt!


Seb har fortfarande kvar sin hosta, jobbigt och höra han.:( men han är pigg och glad i övrigt.=)


Uppdaterar sen.. 


Bye

Ovido - Quiz & Flashcards