Alla inlägg den 16 mars 2009

Av Sara Vikberg - 16 mars 2009 21:52

jag har precis duschat och ska genast lägga mig i sängen och iaf försöka sova. Vi ska kliva upp kl 05:30 i morgon. Bilder kommer efter operationen. både före och efter. Skulle tippa på att före bilderna kommer först, då jag kommer nog se ut som en svullo i ansiktet när allt är klart.


Nu ska jag sova.. Skriver när jag kommer hem igen och då är operationen gjord! 


puss och kram till er från mig. =) 


Av Sara Vikberg - 16 mars 2009 16:06

Idag har jag varit hos kirurgen. Fick se modellen av hur det skulle bli. JÄTTEBRA! I morgon är det dags. Kl 07:00 ska jag vara på avdelningen för förberedelse av operationen som kommer bli av på förmiddagen om inget akutfall kommer före. =)


Idag sa han att den kommer ta ca 4-5 timmar. "operation ska inte gå fort och bli klar, utan den ska vara snygg och färdig" ungefär så sa han =) 


Ikväll ska jag packa så jag kan bo på sjukhuset ett par dagar. ska lägga in profil bilder sen också.


Seb har blivit bättre, han har fortfarande diarre.

Vägde han i morse och han hade gått ner yttligare 25 gram. Snart vänder det. Han äter bra och sover en hel del. Lillvännen våran.


Nu ska jag ta och lämna detta och göra oss klar för middag hos svärmor

Av Sara Vikberg - 16 mars 2009 08:15

han har slutat kräks, men han har fortfarande diarre. Under natten har vi fått bytt blöja 2 ggr. Det är bara vatten som kommer. Han äter nu men är fortfarande trött. Får nog räkna med att han kommer vara "trött" ett tag framöver. Igår bajsade han ner sig och mig 4 ggr.


det ser ut att gå och rätt håll. Idag ska jag till tandläkaren kl 09:15 och sedan ska jag träffa kirurgen kl 12:45, inför imorgon. nu kommer nervosititen.. 

Nu ska jag ta mig en kopp kaffe och sedan ska jag åka. 


Tack alla för era kommentarer, guldvärda! =)

Ovido - Quiz & Flashcards