Direktlänk till inlägg 16 mars 2009

Lilleman

Av Sara Vikberg - 16 mars 2009 08:15

han har slutat kräks, men han har fortfarande diarre. Under natten har vi fått bytt blöja 2 ggr. Det är bara vatten som kommer. Han äter nu men är fortfarande trött. Får nog räkna med att han kommer vara "trött" ett tag framöver. Igår bajsade han ner sig och mig 4 ggr.


det ser ut att gå och rätt håll. Idag ska jag till tandläkaren kl 09:15 och sedan ska jag träffa kirurgen kl 12:45, inför imorgon. nu kommer nervosititen.. 

Nu ska jag ta mig en kopp kaffe och sedan ska jag åka. 


Tack alla för era kommentarer, guldvärda! =)

 
 
SuzieQ

SuzieQ

16 mars 2009 13:29

Huga vännen. Hoppas han blir frisk snart. Jobbigt när de är sjuka.. Kramar på er.

http://lucisen.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Vikberg - 8 september 2009 22:48

idag fick vi se att blogg.se hade gjort om sig. Är SÅ Suger på att gå över hit igen. Blogg.se krånglar en del!   Jag får se hur jag gör :) ...

Av Sara Vikberg - 24 juli 2009 19:05

Jag saknar denna blogg något! :)  

Av Sara Vikberg - 21 april 2009 15:19

http://ourson.blogg.se/  

Av Sara Vikberg - 20 april 2009 21:53

Nu har jag skaffat en ny blogg.. Kommer inom snar farmtid börja skriva i den..     Länk:    http://Ourson.blogg.se     Välkommen in!! ...

Av Sara Vikberg - 20 april 2009 12:55

Måndag börjar med att jag insåg ganska snabbt att jag fick sovmorgon=) Zandra ringde vid halv tio och frågade om hon kunde komma förbi, SJÄLVKLART! gud vilken underbart fin magen hon har=) Tog självklart bild på den=) Därinne ligger världens sötnos t...

Ovido - Quiz & Flashcards