Alla inlägg den 7 mars 2009

Av Sara Vikberg - 7 mars 2009 22:48

Idag vakande jag 10 igen, fick en sovmorgon till=) Tack älskling för det. Gjorde oss i ordning och for i till stan och köpte prensent åt linus. =) det var en huvtröja i brunt ( ÄLSKAR brunt) och en grönt linne med "blixten" på:)


Det var kul att alla syskon kom dit med barnen. Maria med sin familj, leo,william och Ella. Och Micke med Patricia. Och jag då med Seb. Alla barnen var samlade på plats. =) och jag tycker ALLA växer och växer.

Sen när vi ätit tårta och virrat runt och timmarna flög förbi så vart det att beställa en sallad. =)) GOTT! 


Alla åkte hem, förutom jag,stefan och Seb. Vi stannade och kollade på melodifestivalen. Tänkte inte på att det var lördag försen vi skulle gå till bussen kl 21:45. Lilleman sov i vagnen så vi tänkte att det gör inget om vi stannar till den tiden. Men iaf, kom på att det var lördag.. NEJ!? Jag fick ont i magen och vart riktigt nervös för att fyllon som skulle in till stan. Men väl på bussen så gick det bra, var nästan inga alls. Och alla var lugna. =D snacka om att en sten föll ur mitt bröst. 

 När vi kom hem tänkte jag, nu kommer han vakna och vara vaken en stund. men ICKE.. Klädde av han overallen och alla kläder han hade. Bytte blöja och la han. Han sov som en stock! Tröttis. =D


Jag lät lilleman stå själv på golvet i dag och jag höll bara i händerna på han. Och hjärtat GICK... Men var ynka 5-10 steg sen blev han trött i benen. Inte lätt att bära sig själv på 9 kg. =) 


Nu ska jag ta och sätta mig med min älskling framför tvn och mysa.


Over and Out: 10 Dagar kvar till DEN STORA DAGEN.



Ovido - Quiz & Flashcards