Alla inlägg den 12 mars 2009

Av Sara Vikberg - 12 mars 2009 22:54

Idag fick vi besök av Nisse och på eftermiddagen så gick jag, Seb och nisse upp på statiol och sedan gick vi bort till tempo. Skönt väder ute. Träffade Anna och Amely ( stefans mamma och lillasyster) Dem skulle på basket.


När vi kom tillbaka spelade vi kort medans lilleman sov. Sedan vart det att göra mat, kyckling med ris och currysås. =) gott. 


Sen vart det att spela bissmark, skitakul=) Alltid en rutin när nisse kommer på besök.


Just nu sitter mina stora älskling och spelar.. Lilleman somnade tidigt idag. 


nu ska jag fortsätta med mitt, i morgon blir det att storstäda:D LÄNGTAR


Av Sara Vikberg - 12 mars 2009 14:48

Idag är det soligt och man blir på så mycket bättre humör. Jag har precis kommit hem från tandläkaren, där dem satte in ny krokar då jag tappat alla. :P Fick en tid till på måndag morgon ifall att dem skulle lossna igen. På tisdag gäller det. Denna helg kan nog alla gissa vad jag ska göra. ÄTA ÄTA ÄTA.. Haha Allt jag bara kan=)


Nu hade jag tänkt att jag och Seb skulle gå ut en sväng=) SÅ HÄRLIGT VÄDER:) 


5 Dagar kvar.. 

Av Sara Vikberg - 12 mars 2009 00:55

"Mmm, pengar e verkligen värdelösa... iaf när man inte har dem... e hemskt att man ska va så beroende av dem!!! Vet exakt hur det e, gubben har ju blitt arbetslös, vilket gör att vi har 7-8000:- mindre i månaden, hemskt!!! Hoppas ni löser det!!"


Svar: Det är fruktansvärt. Stefan har också blivit arbetslös nu. Vi väntar på Akassa pengar, men vad gör det när man ligger efter?! 

Som tur är kanske han får jobb snart igen.. *HOPPAS* innerligt!

 På nått sätt måste vi lösa detta, men hur är frågan!



Ja, jag är vaken så här sent och det känns verkligen i mitt huvud.. Har huvudvär och ska genast gå och lägga mig! 

Seb och jag badade förut, och han tycker det är lika kul varje gång. :) 

Han somnade fort ikväll. Klockan var väl strax innan halv nio så sov han. nu sover han djupt i sin säng. 


Nu till sängen som ropar på mig :P 


Bye bye

Ovido - Quiz & Flashcards