Alla inlägg den 10 mars 2009

Av Sara Vikberg - 10 mars 2009 23:09

Tacka för kommentarerna :D alltid lika roligt!

Av Sara Vikberg - 10 mars 2009 19:11

Jag blir bara värre och värre sjuk. Halsen är tjock och en sån obehaglig huvudvärk som går ner i nacken, så jag är alldeles öm i nacken! Detta är inte roligt. Känner mig helt orkeslös.


Jag orkar inte skriva.. ska sova nu.. stefan få ta Seb ikväll. Har lite ågren för det. men vad ska jag göra.. jag orkar ingenting.



bye

Av Sara Vikberg - 10 mars 2009 11:54

Nejnejnej, då har man gått och blivit förkyld! Vaknade i morse av en mycket tjock hals.. :( Hoppas bara jag blir frisk innan operation om en vecka. Annars blir det inte av. Min otur!!


lilleman låg här på golvet och lekte, tyckte det var skoj. Men han vart helt plötsligt tyst.. Hm!? Han hade somnat. Så nu ligger han på en filt på golvet och sover.. :D Lillvännen. 


Uppdaterar mer senare, då jag har mer att skriva. 


 

7 dagar kvar till opertion

Ovido - Quiz & Flashcards