Alla inlägg den 29 mars 2009

Av Sara Vikberg - 29 mars 2009 12:39

Kan man bli gladare av att man får höra att det ser bra ut=) Jag är själv nöjd, men som sagt, jag är så van att se mig efter operationen så jag ser inte samma skillnad som alla andra då jag själv varje dag vänjer mig vid mitt utseende. Mia ringde igår och frågade om det verkligen var jag som satt med Seb på bilden. Haha Hon hade även ringt till S och frågat. Hon tycker det var skit snyggt.


igår släckte vi ner vid 20:30 och jag blev så trött av att det var mörkt så jag somnade=) Haha 

Idag har jag plockat undan,diskat och dammsugat i hallen då barnvagen drar in så mycket skit. Vill köpa en ny barnvagn, men vad ska jag med 3 barnvagnar till? Få se hur jag gör. Dennis barnvagn vägrar jag sälja. Så var det med det. 


Nu ligger Seb och sover och han har sovit en bra stund nu, 2 timmar snart. Jag hoppas han vaknar snart så ska han få lite lunch och sedan ska vi ta en promenad bort till svärföräldrarna=) Dem är guldvärda, som dem har ställt upp för oss har ingen gjort. Det betyder väldigt mycket trots att jag har så svårt att visa det. Hoppas dem vet det, bara =)


Nu ska jag fräscha upp mig lite=) Bye


PS! Hoppas bebisen har kommit, gumman! Sitter här och väntar med spänning.

Ovido - Quiz & Flashcards