Alla inlägg den 20 mars 2009

Av Sara Vikberg - 20 mars 2009 18:19

Zarabii - japp jag äter bara flytande nu i ca 6 veckor. Stefan har det fullt upp med Seb nu när jag har så ont, försöker iaf göra nått men har inte motivation till det just nu. känner mig helt värdelös..


nu på eftermiddagen sov jag. Jag ska nu försöka ta mig till duschen och sedan äta lite äckelsoppa. 


bye

Av Sara Vikberg - 20 mars 2009 12:27

Jag har precis pratat med kirurgen om min svullnad, som jag själv tycker är EXTREM. Men han sa att i dems ögon är svullnaden helt normalt *hur det nu kan vara det*. så från och med nu lägger jag in JÄTTE FULA bilder på mig och mitt fotboll till ansikte varje dag. Han sa att i helgen borde svullnaden vända.

Nu har jag även blivit blå på käkbenen nere.


Kanske ni ser bättre om svullnaden är på väg ner..






3 DAGAR EFTER OPERATION

Av Sara Vikberg - 20 mars 2009 09:06

kan man bli mer svullen än så här? fy!! Seb skrattar iaf när han ser mig, så det måste vara positivt. Det ska ta ca 1-2 veckor innan det värsta svullnaden går ner..  nu får det gärna vända. Inatt var jag uppe kl 02:15 och tog värk tablett..  Vaknade i morse av att jag var ännu mer svullen.. nu över ögonen..


undra om stefan har satt på kaffe än.. nått man iaf kan dricka.. 

 =/ Mår inge bra just nu.. 




Ovido - Quiz & Flashcards